2012 m. gegužės 26 d., šeštadienis

"Spalvotas gyvenimas", ir "Ukmergės menininkų ir fotografų paroda"

Vakar supuolė net du renginiai vienu metu ir abiejuose reikėjo sudalyvaut :)

JCI organizacija manęs prašė padėt suorganizuoti jų kasmetinį renginį "spalvotas gyvenimas". Mes panorome savo mieste papuošti sieną prie Kraštotyros muziejaus. Mat betoninė ir nutrupėjusi gerokai. Tad organizacija parūpino mums dažų, o mes sukvietėme norinčius piešti.

Čia vaizdelis madaug po valandos nuo darbo pradžios

Dar už valandos reikėjo pabėgt į Kultūros rūmus, nes ten prasidėjo kasmetinė "Ukmergės menininkų ir fotografų paroda". Pradžiai mano mylima draugė Jurga nudžiugino mus perfomansu :)

Parlėkėm į salę, o tada jau pristatymas, muzika, vaišės :) ...oi, dar vienos geros mano draugės veidas iš paveikslo žiūri :)

 Na o čia aš prašiau, kad mane užfiksuotų prie šiemetinių darbų parodoje. Liucija visą dieną dalyvavo su manimi sėdėdama sau juostoje :)
 
O čia kitos mano artimos draugės Kristinos darbai. Gaila , kad ji vakar negalėjo su mumis dalyvauti
Vieną iš tų jėgiškų mažylių žmogeliukų vakar gavau dovanų :) Liucytei vakare parodžiau, tai tiek džiaugėsi. Vis delniuke laikė. Kartais dar į kišenę pasidėdavo

Parodos dalyvius dar palikome džiaugtis paroda, pokalbiais, o mes grįžom atgal ir tęsėme sienos spalvinimus. Domira taip pat dalyvavo.  
 Mano mieloji Kristina ir jos kryželiai :) Tai ji čia tą košę užvirė, kad šis projektas į Ukmergę atkeliautų.

 Jurga po parodos irgi prisidėjo su savo įnašu sienoje :)
Jau beveik visi išsiskirstė, tai pasidarėm kas kavos kas arbatos ir grožėjomės, kas iš viso šito projekto išėjo. Nutarėm, kad gražu, bet sakėm imsim ir per miesto šventę kitą savaitgalį trumpam pratęsim pradėtą darbą 
Štai kokia smagiai marga ji gavosi  sau tautiniais raštais derančiais prie muziejaus :)



Smagu buvo su visais pasimatyti, pašnekėti su tiek man daug mielų žmonių. Nors Liucytė visą laiką buvo ant rankų, bet didysis nuovargis pasijautė jau tik namie kai nusirišau juostą ir nusiaviau batus :DDD




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...