2012 m. balandžio 20 d., penktadienis

Trečiadienio įrašas


Šis įrašas turėjo būt trečiadienį, bet tiek visko daug, kad nieko nebespėju. Kažkaip nuo pat Velykų viskas dar sukasi begaliniu greičiu? Renginys po renginio, o dar vyras "išėjo" į statybas ir va jau beveik savaitė kaip vėl namie ligoninė - mažiukės vėl sirguliuoja.
O gerosios naujienos, kad turiu bent 4 naujas knygas. Mažiukėms nupirkau Vytės Nemunėlio "Meškiukas Rudnosiukas", o kitas aš gavau dovanų. :) Mano tėvai padovanojo naujai išleistą knygą albumą apie mano miestelį- Pagėgius. Na o kitus albumus apie gamtą atvežė dovanų viena labai faina moteris.

Visas naujų knygų turtas ir vienas puslapis iš Pagėgių knygos. Čia nufotografuota labai smagi kelio atkarpa visai netoli miestelio, kur tokie panašūs vienas paskui kitą tiltukai per upelius.


Pasakos apie Rudnosiuką pradžia.  Emai labai patinka ši knygelė. Šiandien net prašė, kad kada nuvažiuotume pas tuos meškiukus į svečius :) Plius keli nuostabūs vaizdai iš uteniškių fotografų albumų.

Prisipirkau naujų siūlų :D ... mat man jų ir taip mažai namie?!  Kairėje Liucytei, o dešinėje Emutei. Nu bet prisipirkau tų gražuolių margučių ir paskui namie vos neverkiau, nes aš gi visai nemoku jokių kiauraraščių megzt. Kaži kas man sušvietė tą dieną?!


Mokausi raštelius :D Noriu lakoniško, nelabai sudėtingo ir lengvai skaičiuojamo. Mat mezgu vakarais ir šiek tiek spanga esu, tai geriau, kad nereiktų bais įdėmiai žiūrėt, o su panom megzt kokį raštą, kur daug skaičiuot, tai praktiškai be šansų :D Ruošiuosi iš tų rožinių pradėti megzt vidurinėlei lengvutį megztinuką.

Dar šią savaitę, kad greičiau suorganizuot megztuką Emai, ėmiausi persiūt. Susikirpau, susiruošiau, bet nėr kaip siūt su mašina, nes panos neleidžia :D Būna aš siuvu, o jos susikabaroja ant stalo, šalia sutūpia ir maigo viską, ką pasiekia ant mašinos :D


2 komentarai:

  1. Nuostabu! Čia pas tave, Astute, tiek visko daug, kad net nebežinau ar spėsiu per vieną dieną peržiūrėti viską. Ir kaip gi tu visur spėji? Nesuprantu...

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...