2012 m. balandžio 3 d., antradienis

Rūbų fotosesija

Ilgą laiką vis vargau su viena problema. Mano vyriausioji dukra vis klausdavo kaip jai apsirengt Mat jai labai sunku suderinti rūbus, kuriuos ji turi. Kas kartą kai rengdavosi ateidavo klausdama ką ir kaip derinti. Pernai kai jau turėjome dar ir trečią sesytę ir šiaip labai intensyviai gyvenome nebeužtekdavo man jėgų tam. Sukau sukau galvą kaip man pasilengvinti šią dalią, tai ėmiau ir sugalvojau, kad surengsim rūbų matavimosi ir derinimo fotosesiją, o ji paskui pati pasirinks koks jai tą dieną priimtinesnis komplektėlis :)

Šiemet vėl pasiprašė tokios. Tad fotkinomės vėl. Dabar beliks tik atspausdinti ir pakabinti ant spiuntos durų :)

2 komentarai:

  1. Sveiki,
    tokia rūbų fotosesija puikus dalykas.
    Tai ir man patiktų, nors aš už jūsų dukrą vyresnė gal kokius penkis kartus. Tikrai...

    R...

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...