2012 m. lapkričio 14 d., trečiadienis

Obuolių pyragas su jogurtu ir kardamonu



Reikės:
10 obuolių
1st. jogurto (aš dėjau "Dobilas")
1/2 st. cukraus
2 kiaušiniai
1/2 st.aliejaus (originale siūlo alyvuogių, bet aš dėjau rafinuotą saulėgrąžų)
1 citrinos žievelė ir sultys
2 st. miltų
2 a.š. kepimo miltelių
1/2 a.š. kardamono
1/2 a.š. cinamono
1/2 a.š. vanilės

Nusilupti ir susipjaustyti obuolius. Aš 2/3 supjausčiau plonom skiltelėm, o likusius ratukais papuošimui.

Suplakti mikseriu jogurtą, kiaušinius ir cukrų. Apie 2 minutes.

Su šiek tiek citrinos sulčių nugesinau kepimo miltelius.

Į suplaktą masę supyliau aliejų, citrinos sultis ir žieveles. Dar paplakiau šiek tiek.

Tuomet sudėjau kepimo miltelius, miltus ir prieskonius. Viską gerai permaišiau.

Skardoje įtiesiau kepimo popieriaus (mat manoji skarda čiut atsilaupius, tai man ramiau), paskleidžiau visus skiltelėmis supjaustytus obuoliukus. Tada ant jų supyliau tešlą, o ant viršaus padėliojau ratukines skilteles.

Kepti apie 40 min. ant 180C.

Man jis visai patiko. Gan lengvas, greit pagaminamas ir rūgštokas pyragiukas.

Nukopijavau iš čia http://www.tarteletteblog.com/

3 komentarai:

  1. Mmm, kaip skaniai atrodo, reiks ir man išbandyt šį receptuką artimiausiu metu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. miela autore, idomus vertimas ...
    10 Lady apples (or 2 to 3 regular sized apples) virsta į 10 obuolių???
    kažkaip sukėlė abejonę, ėmiau 8 ir tokius mažesnius, bet vistiek spėju per daug... (mat originalų receptą tik dabar, iškepus pyragą, "dašuto" atsidaryti..
    na, bet manasis jau aušta, tikiuosi, bus ok, nors gavosi smarkiai per daug obuolių.. :)

    linkiu atidumo ateityje ;)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...