2012 m. birželio 23 d., šeštadienis

Virbalinė

Sumeistravau naują virbalinę. Draugės gimtadienis buvo, o jau ne kartą buvau girdėjusi, kad norėtų pasisiūti, tai ėmiau ir pagaminau specialiai jai. Atsargiai per "mezgėjų vakarėlį" išklausinėjau kokių turi virbalų ir pritaikiau jai. Kadangi ji turi ne daug virbalų ir visokių įvairių, t.y. ir ilgų, ir trumpų. Tad nutariau, kad bus iš dviejų dalių, ilga ir be užvartėlio uždengiančio virbaliukus. Siuvau panakčiui ir iš tokių atraižėlių kokias turėjau, tai ryte ji man tokia ryški atrodė :D Mėlynas audinukas, tai kažkoks kaip ir gobeleninis arba storoka medvilnė. Tie vidiniai kišenėlių sluoksneliai irgi iš to pačio audinio ir taikiau taip, kad padėt audinio šoną viršuje, kad nereikėtų atlenkt ar kokia juostele aptaisyti. Čia aš taip lengvinausi darbą, nes laiko mažai turėjau ir dar kad pasilengvint darbą šį kartą sugalvojau, jog reikia dešinėj pusėj irgi daryt apvalius kampukus, nes taip kur kas lengviau apsiūt kantavimo juostele :)


Kaip aš siuvau ankstesnes virbalines esu čia aprašiusi



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...